fredag 8 juni 2007

Värmen, yes box

yepp, värmen har äntligen kommit hit och det verkar soma att den tar hårt på mig. Är alldeles skakig och svag. Det kan i och för sig bero på att jag körde ett slavpass på gymmet i morse. Min tränare Belén skrattade och höll upp två vikter som man fäster vid anklarna när jag kom dit. Spagetti säger allt. Jag skrattade inte.

Snart är det dags att darra iväg till skolan för den sista grammatikbiten innan slutproven och repetitionerna som börjar nästa vecka. Har inte hunnit öva flamencon ännu. Måste verkligen se till att göra det när jag mår lite bättre.

Kramar Linn














Bjuder på några fina bilder från
Retiroparken där jag går min morgonpromenad. Är alldeles stilla och fortfarande väldigt grönt, de vattnar som tokar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nice! E de buxbommar på mittenbilden måntro?

Kram / Jesper

Linn sa...

Just det, det är dit de har flyttat allihop. Du får väl kommma hit o hämta!

Ha en superfin helg!

L