tisdag 29 maj 2007

Händer och höfter

Kämpar på med flamencon. Igår var vi bra fem tjejer på klassen så det blev mycket övning med händer och höfter. Händerna är svårast för mig, men det gör inget för jag är rätt snabb på att lära mig det andra. Dessutom sitter en jättestor del av uttrycket i kroppshållning och ansiktet.

Igår handlade det först om att visa upp vilket snyggo man är och sen vilken pondus man har. Jag vet att jag ser urlöjlig ut bredvid alla korta kurviga brassar och italienskor men det släppte jag redan första klassen, och nu kör jag gärnet. Så igår på vägen hem sa en brittisk tjej att jag har naturlig grace så att det alltid ser bra ut när jag dansar. Det gjorde mig jätteglad!

Naturlig grace, haha, det är det inte alla som har. Är väl jag och Grace Kelly då :)


Ha en superfin dag allihopa!

(Sommaren har äntligen kommit tillbaka här, så nu kan jag sluta tjata om vädret!)

Bild: Grace och Me in all my grace :) på middag i Cadiz.

Inga kommentarer: