torsdag 1 mars 2007

Fina minnen...

Ska göra några fotoförstoringar att pryda lägenheten med och göra att den känns lite mer som "vår". Satt och kollade igenom mappen från min resa med L för ett år sedan, och jösses vad det drog ihop sig i magen. Jag måste tillbaka, är den känslan som fyller kroppen. Och jag vet att jag kommer tillbaka. (Fler bilder och mina dagböcker från redsan finns här)

Vackrast är nog bilderna från Vietnam, så de får bli en egen serie om 6 bilder. I eftermiddag ska jag kolla igenom Ds dator efter några snygga foton på oss att sätta i hallen. Lite exhibitionistisk får man vara, i alla fall i sitt eget hem.






































Bilder: En sjö någonstans på vägen till Hoi An. En kvinna grillar krabbor på stranden i Nha Trang. Utsiken från den högst belägna restaurangen på vår paradisö i söndra Thailand.

Inga kommentarer: