fredag 9 mars 2007

Idag Madrid, i morgon Segovia

Ärsh, blogger raderade just mitt inlägg mitt i skrivandet. Det har varit en dag utan andetag känns det som. Lunchade med min amerikanska vänn H och kollade in hennes nya lägenhet+rumskompis i Vista Alegre. Fick en blomma i försenad inflyttningspresent, så nu är det dags att fixa något till henne. Har väl ungefär 5 månader på mig...

Ikväll blir det sushi och tidigt imorgon tar vi tåget till Segovia för att kolla in slottet som sägs vara modellen för disneys logga. Tydligen är helgrillad spädgris den traditionella maten i Segovia, så vi får väl se om jag kommer hem en erfarenhet rikare.

Hoppas ni får en fin helg!

Linn

Lika? Bilderna kommer härifrån och härifrån.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeeej vännen! Fick igår höra att du hade din alldeles egen blogg, så den var ja ju tvungen att spana in! Jätteroligt att kunna läsa lite om allt du gör nere o Espania. Saknar dig härhemma massor tjejen. Men du verkar ha de jättebra, hört lite ifrån Linnea också. Skickar ett lite längre mail snart , ha de jättebra gumman! Hälsa David också! Massa kramar