tisdag 31 juli 2007

På tur

Det är bannemej inte mycket som slår en joggingtur på grusvägarna i Sörmland. Det brukar jag längta efter när jag står o väntar vid övergångsställen på vägen upp till Retiroparken.

Idag fick Sophie Zelmani göra mig sällskap. Låten going home brukar jag alltid lyssna på när jag sitter på tåget/bussen/flyget hem till mamma o pappa och den ger ett svenskt lugn, om det nu finns något sådant. Något spanskt lugn finns det i alla fall inte :)

Krakow var som sagt fantastikt på alla sätt och alla vis. Vi lyckades pricka in en hel del guldkorn bland alla barer och restauranger och jag tänkte sätta ihop några tips någon dag nu i veckan.



Andra bloggar om: , ,

1 kommentar:

Femininum sa...

Oh, svenska flickor i Chueca. Jag har varit hemma från Madrid i två månader nu efter en lika lång vistelse och letar bara efter anledningar att åka tilbaka. Men verkade som om du är i Sverige igen, det kan ju cokså vara trevligt. Fast hälsa Madrid från mig om du åker tillbaka snart!