måndag 2 juli 2007

Ett år rikare!

Idag säger jag grattis till mig själv. Jag fyller 24!

Bästa presenten jag kunde få idag var en eftermiddag utan lektioner, och det fick jag. Ska gå en tvåveckors intensivkurs i spanska, men eftersom jag redan läst en språkkurs på universitetet behöver jag inte göra placeringstest. Tadaa, ledig!

Eller ledig och ledig. Har kångkat hem en massa mat från DIA och nu ska jag städa heela lägenheten. Men det gör ingenting för jag gillar att gå själv och pyssla. När alla golv skiner och det luktar citrus om möblerna ska jag gå ut o köpa födelsedagsblommor till mig själv. Blommor gör en glad och de på balkongen har inte klarat hettan så bra.

Igår var det europrides sista dag och massdisco på torget. Klassiska discodängor, solsken och en massa glatt folk som fulade ur. Jag riktigt njöt av glädje.

Bild på en glad 23-årig ute på sjön hemma i Okle.

Andra bloggar om: , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis! Jag tänkte faktiskt på dig på din födelsedag=) Idag åker vi till Tunisien! Kram