torsdag 12 juli 2007

Hög på gazpacho

Nej, men det är väl det närmsta jag kommer. Sitter på balkongen och gör de sista inlämningsuppgifterna till imorgon, som är sista dan på universitetet!

Ska bli så skönt att slippa tänka på grammatiken, fast jag börjar misstänka att hjärnan är skadad för livet, subjuntivo är inte att leka med.

Hade en superkul kväll hos P från Paris igår. Hon ansökte till universitetet i London för sent, så det kan hända att hon blir kvar i Madrid i höst. Annars kommer hon vara i Paris, inte helt fel det heller. Hon bjöd dit mig i början av september och å vad kul det ska bli att vara där med någon som är från stan!

Sist jag var i Paris (käns som att jag varit där fler gånger, men det är faktiskt bara en) dejtade L och jag varsin fotomodell som bodde i hotellet bredvid och levde ut klyshorna med vinkvällar vid kanalen och hutlöst dyra långluncher. Har ingen som helst lust att göra om det, men det är kul att minnas.

Inga kommentarer: